Wednesday 22 November 2017

Forex 3m


I 30 år har FOREX vært synonymt med fine, hvite, stive PVC-skumplater. FOREX produktsortiment tilbyr et bredt utvalg av lette, høykvalitets arkmaterialer til innendørs og utendørs bruk i en bred portefølje. Individualitet er også velkommen: Spesielle farger, spesiell emballasje og selv kundespesifisert produksjon er alle en del av FOREX-tjenesten. Stabile skumplater av høy kvalitet laget i Sveits Utmerkede overflateegenskaper Vårt samarbeid med ledende forhandlere garanterer den utbredte tilgjengeligheten av FOREX-produkter i hele Europa. Høyeste kvalitet på produktet og vedlikehold av passende kvalitetsstandarder er konstanter som vi tilbyr våre kunder langsiktige. Enkel mekanisk bearbeiding med standardverktøy for arbeid med tre og plast FOREX-produkter er fri for farlige stoffer og oppfyller kravene i alle RoHS WEEE-direktiver og EUs kjemiske ordinans (REACH) Produktvarianter FOREX Classic FOREX Classic er premiearket i FOREX produktsortiment, med de beste mekaniske egenskaper og høyeste overflateegenskaper FOREX-utskrift FOREX-utskrift er spesielt orientert for å fremme utskriftssektoren. Denne spesielle lysplaten skiller seg ut på grunn av sin strålende hvite, jevne overflate som danner grunnlag for et perfekt utskriftsresultat, spesielt digital utskrift. FOREX-farge FOREX-farge fullfører FOREX-produktserien med et utvalg av ni levende farger. Ettersom fargingen av det stive skumarket er jevnt gjennom hele, gir det optimal fargekonsistens og garanterer den samme fargeeffekten når den ses fra forskjellige vinkler. Ytterligere informasjon om FOREX Depuis 30 ans, FOREX er synonyme de panneaux expanss rigides en PVC blancs et fins. La famille de produit FOREX tilbyr et stort utvalg av applikasjoner som gir deg mulighet til å ta vare på applikasjoner, slik at du får en bedre innsats. Les herhaits individuels sont galement les bienvenus. Les couleurs spciales, les emballages spciaux og mer la production selon les spcifications du klient font partie intgrante de loffre FOREX. Panneaux rigides en PVC haut de gamme laget i Sveits Utmerket proprites av overflaten Samarbeidet med de store distributørene sikrer at det er en fordel for Forex-dansen som går til lEurope. Une qualit de produit trs leve et respektere de standarder de kvalifikative korrespondentene har, er ikke bare garantier for kunder i lang tid. Usinage mcanique simple avec des outils standard de la transformation du bois et du plastic Les produits FOREX gir deg ikke komposittene dangereux et satisfont aux exigentes des directives RoHS WEEE og de la directive europenne sur les produits chimiques (REACH). Variantes de produits FOREXclassic FOREXclassic er en av de mest prestisjefylte produktene FOREX-avec dexcellentes proprits mcaniques et une qualit de surface trs leve. FOREXPrint FOREXPrint er spcialement conu pour les exigences requises dans le domaine de limpression. Le panneau partikkel lger se distingue par une overflate blanche lumineuse et uniforme qui constitue la base pour un rsultat dimpression parfait en particulier pour limpression digital directe. FOREXcolor FOREXcolor komplte la famille de produxa FOREX avec un choix de neuf couleurs vives. Le panneau rigide en PVC uniformering farge offre une grande homognit de teinte et garantit un effet de couleur uniforme sous des angles diffrents. Informasjonsutvidelser bekymre FOREXCustomizing MT4-tidsrammer Hvis du vil ha ulike tidsrammer på MT4 som 3 minutter, 8 timer, 12 timer osv., Har jeg bare funnet ut hvordan du gjør det. På et 1 timers diagram, gå til Navigator på din lh side (eller Cont N) gå til quotscriptsquot deretter quotperiod converter. quot Deretter legger du inn i quotextperiodmultiplierquot 12. Så Ok. Deretter går du til toppen LH corner-File, kvitterer offlinequot forsterker du vil se, for eksempel AUDUSDH12. Klikk på denne forsterkeren, du har et AUDUSD 12 timers diagram. så, hvis du vil ha et 3 min diagram, gå til 1 min amp satt i extmultiplier 3, amp så videre. Dette multipliserer bare tidsrammen du er. Det er nyttig Baz, jeg visste om den andre 1 min til 3 min, men skjønte ikke at det virker i timen. Takk, jeg har en bruk for det. Du kan ikke engang se dette innlegget, siden du satte opp den informasjonen 2 år siden. men jeg setter pris på det jeg må ha hoppet over et skritt. (1) Jeg åpnet et nytt 1 min diagram (2) gikk til quotscriptsquot og quotperiod converterquot-funksjonen (3) opprettet det som viste seg å være quot3 min. setquot og lagret det (også prøvd å laste det, men det hjalp ikke) (4 ) gikk tilbake til mitt nye 1 min diagram og gikk til øvre LH hjørne for å kvittere offlinequot (5), men det var ingensteds å se en quot3 min. setquot eller noe som selv tilbyr et 3 min diagram. Så jeg har ingen anelse om hva jeg gjorde galt Hvis noen gjør det, vær så snill. trinn 1 til og med 4 syntes å virke for meg

No comments:

Post a Comment