Saturday 11 November 2017

Flytte Gjennomsnittet Forex Fabrikken


Dow Theory BREAKING DOWN Dow Theory Det er seks hovedkomponenter til Dow-teorien. De er oppsummert kort her for en mer grundig se les Chad Langager og Casey Murphys opplæring. 1. Markedet reduserer alt. Dow-teorien opererer på den effektive markedshypotesen. som sier at eiendomspriser inkluderer all tilgjengelig informasjon. Med andre ord er denne tilnærmingen antitese av atferdsøkonomi. Inntjeningspotensial, konkurransefortrinn, ledelseskompetanse alle disse faktorene og mer blir priset inn i markedet, selv om ikke alle mennesker vet alt eller noen av disse detaljene. I strengere avlesninger av denne teorien diskonteres selv fremtidige hendelser i form av risiko. 2. Det er tre typer markedstrender. Markeder opplever primære trender som varer et år eller mer, for eksempel et oksen eller bjørnmarked. Innenfor disse bredere trender opplever de sekundære trender, som ofte arbeider mot den primære trenden, som for eksempel en tilbaketrekning i et oksemarked eller en rally i et bjørnmarked, disse sekundære trendene varer fra tre uker til tre måneder. Til slutt er det mindre trender som varer mindre enn tre uker, noe som i stor grad er støy. 3. Primære trender har tre faser. En primær trend vil passere gjennom tre faser, i henhold til Dow-teorien. I et oksemarked er disse akkumuleringsfasen, den offentlige deltakelsen (eller store flyttefasen) og overskytelsesfasen. På et bjørnmarked kalles de distribusjonsfasen, den offentlige deltakelsesfasen og panikkfasen (eller fortvilelse). 4. Indikasjoner må bekrefte hverandre. For at en trend skal etableres, postet Dow at indekser eller markedsgennomsnitt må bekrefte hverandre. Dow brukte de to indeksene han og hans partnere oppfunnet, Dow Jones Industrial (DJIA) og Rail (nå Transportation) Gjennomsnitt, under forutsetning av at hvis forretningsforholdene var faktisk sunne som en økning i DJIA, kan det tyde på at jernbanene ville være profitable fra å flytte frakten denne forretningsaktiviteten kreves. Hvis eiendomsprisene stiger, men jernbanene lider, vil trenden sannsynligvis ikke være bærekraftig. Den omvendte gjelder også: hvis jernbaner er profitt, men markedet er i nedgang, er det ingen klar trend. 5. Volumet må bekrefte trenden. Volumet bør øke hvis prisen beveger seg i retning av den primære trenden, og reduseres dersom den beveger seg mot den. Lavt volum signaliserer en svakhet i trenden. For eksempel, i et oksemarked, bør volumet øke etter hvert som prisen stiger, og faller under sekundære tilbakeslag. Hvis i dette eksemplet volumet plukker opp under en tilbaketrekking, kan det være et tegn på at trenden reverserer ettersom flere markedsaktører blir bearish. 6. Trender fortsetter til en klar reversering oppstår. Tilbakegang i primære trender kan forveksles med sekundære trender. Det er vanskelig å avgjøre om en oppgang i et bjørnmarked er en reversering begynnelsen av et oksemarked eller en kortvarig rally som følge av lavere nedturer, og Dow-teorien foreslo forsiktighet, og insisterer på at reversering blir bekreftet. Simpel 5 8 glidende gjennomsnitt crossover Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 436 Innlegg Jeg er enig, enkelhet er noen ganger den beste løsningen. Mange mennesker fortsetter å handle med mindre tidsrammer og fortsetter å bli brent. Lengre tidsrammer er de beste. Ikke rart at de fleste profesjonelle handelsfolk bruker bare daglige diagrammer. Jeg vet at UBS-forhandlere gjør det for eksempel. Jeg jobber hos UBS (ikke som handelsmann og ikke i Forex) og noen ganger snakker jeg over telefonen med topp forex-personer på firmaet i Zürich. De jobber bare med daglige diagrammer, støtte - og motstandsnivåer og noen få flere indikatorer. Ingenting fancy, enkle enkle ting. De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Morsomt hvordan de fleste nye tråder her lovende for det beste systemet, varer i noen måneder til de alle begynner å innse at hei, i det lange løp, vil det ikke fungere. Hvorfor. Årsak til de ulike tider. Forhåpentligvis kommer alle til å forstå det og slutter å håpe på den hellige gral. Selv handelsnyheter har sine quotreringskvoter: det er når en nyhet ikke beveger valutaen i forventet retning. Hvor mange ganger det har skjedd, og folk blir alle galne, sier ting som kvote, det går ned fordi du ser, nyheten var bra, men ikke så god som det var forventet, og i tillegg til John Doe sa at dette og dette derfor jeg tror at folk håpet på. blah blah blahquot Det er alle BS, alle rene BS. Systemer kommer og går (se på Vegas), og folk ser fortsatt etter det nest beste. Når skal de lære. Hold det enkelt, og du kan ha en sjanse til det, men du vil aldri, bli uhøflig rik på den, spesielt når du starter med liten hovedstad. Jeg kan høres slem og negativ, men vi vet alle at det er sannheten, ellers ville vi ikke være her på jakt etter nye magiske systemer hele tiden. Hvis du, etter å ha forstått det, fortsatt vil spille med det, så nyt turen og ha det gøy. Først når du fjerner alt det økonomiske presset, kan du virkelig ha det gøy og se diagrammer på en annen måte. Lunsj. Lunsj er for wimps Jeg er enig, enkelhet er noen ganger den beste løsningen. Mange mennesker fortsetter å handle med mindre tidsrammer og fortsetter å bli brent. Lengre tidsrammer er de beste. Ikke rart at de fleste profesjonelle handelsfolk bruker bare daglige diagrammer. Jeg vet at UBS-forhandlere gjør det for eksempel. Jeg jobber hos UBS (ikke som handelsmann og ikke i Forex) og noen ganger snakker jeg over telefonen med topp forex-personer på firmaet i Zürich. De jobber bare med daglige diagrammer, støtte - og motstandsnivåer og noen få flere indikatorer. Ingenting fancy, enkle enkle ting. De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Morsomt hvordan de fleste nye tråder her lovende for det beste systemet, varer i noen måneder til de alle begynner å innse at hei, i det lange løp, vil det ikke fungere. Hvorfor. Årsak til de ulike tider. Forhåpentligvis kommer alle til å forstå det og slutter å håpe på den hellige gral. Selv handelsnyheter har sine quotreringskvoter: det er når en nyhet ikke beveger valutaen i forventet retning. Hvor mange ganger det har skjedd, og folk blir alle galne, sier ting som kvote, det går ned fordi du ser, nyheten var bra, men ikke så god som det var forventet, og i tillegg til John Doe sa at dette og dette derfor jeg tror at folk håpet på. blah blah blahquot Det er alle BS, alle rene BS. Systemer kommer og går (se på Vegas), og folk ser fortsatt etter det nest beste. Når skal de lære. Hold det enkelt, og du kan ha en sjanse til det, men du vil aldri, bli uhøflig rik på den, spesielt når du starter med liten hovedstad. Jeg kan høres slem og negativ, men vi vet alle at det er sannheten, ellers ville vi ikke være her på jakt etter nye magiske systemer hele tiden. Hvis du, etter å ha forstått det, fortsatt vil spille med det, så nyt turen og ha det gøy. Først når du fjerner alt det økonomiske presset, kan du virkelig ha det gøy og se diagrammer på en annen måte. din negativitet suger. beklager å høre deg tapt i spillet av forex. kanskje noe annet ville være bedre for deg Det ser ut til at du er en god leser. Jeg har faktisk en god handel, og jeg har nytt det enda mer siden du tok den kvotalistiske tilnærmingen og forlot quotholy-grensen som eksisterte. Du vil kanskje lese ting et par ganger mer før du begynner å svare, bare et forslag. Lunsj. Lunsj er for Wimps Vel MrFuture, for det er verdt det, har jeg en tendens til å være enig med deg når det gjelder den forenklede utsikten over handel. I alle mine år med intimitet med markedene, og de mange systemene, og kursene, metodene, komplekset eller hva som helst. Jeg ser alltid ut til å gå tilbake til den andre metoden jeg noensinne har brukt (en MA og stokker) som for øvrig har vært den mest vellykkede overordnede for meg. Likevel er det. Jeg pleier å bruke den for å bekrefte andre metoder. Men dette vil ikke stoppe meg fra å prowling disse fora fordi jeg virkelig liker å sjekke ut andre folks innsats og det er noen gode her. Så i et nøtteskall, ja, jeg er enig med deg og jeg er i den enkle leiren. Men fordi jeg leser disse og andre systemer, gjør det meg ikke en taper. Godt innlegg Dave Jeg vil aldri, noensinne foreslå at hvem leser FF er en taper. Til å begynne med er jeg en leser, minst en gang i uken, og liker å lese om andre folks tilnærminger. Det eneste jeg ikke liker er å se over en over den samme gamle historien om at folk blir begeistret for neste hellige gral og så ser det samme mønsteret alle tider hvor tråden begynner å miste innlegg som folk innser at på ulike tidspunkter, systemet fungerer ikke bra. Jeg har vært der, gjort det. Alt jeg foreslår er å holde det enkelt og forandre attitiden: Hvis du håper et system vil gjøre deg rik, vil du bare bli stresset og tape penger. Hvis du skjønner, kan et system bare hjelpe deg og gi deg ekstra penger. Avhengig av hvor mye din startbalanse er, vil du være god til det og ha det gøy. Virkeligheten er at 90 av mennesker her håper å bli rik raskt og derfor hater å lese innlegg som min og få alt defensiv, og jeg vet at årsaken ikke for lenge siden var jeg akkurat i samme sko. Etter hvert som tiden går, vil de innse at jeg ikke var så feil i det hele tatt. Lunsj. Lunsj er for wimps De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Ja, jeg er helt enig med dette. Derfor er det ingen hellig gralstrategi, og det vil aldri bli. Med denne typen strategi og enhver strategi egentlig, er å holde tapene små og la fortjenesten løpe, så vi har en konsistent langsiktig kanten. Jeg forstår hva du mener om korte tidsrammer. Jeg handlet disse i begynnelsen, men det var veldig arbeidskrevende og jeg gjorde mye mer handler enn jeg gjør nå, noe som betydde mye mer sprer seg til megleren, noe som betyr at jeg måtte ha et mye større vinnforhold bare for å bryte med. Folk tjener penger på denne typen handel, men det passer bare ikke meg. Jeg må også være enig i at fx ikke er en rask, rask ordning, men denne typen tilnærming er potensielt farlig etter min mening. Men med streng disiplin og risikostyring og en god strategi, er det mulig å gjøre over gjennomsnittet avkastning på pengene, ikke uten noen grad av risiko skjønt. Jeg er mer konservativ enn mange forhandlere, jeg handler med svært lav innflytelse, jeg tar sikte på 2-3 per måned. Hvis jeg kommer til 4, slutter jeg å handle for måneden, for ikke å risikere å miste den. Ble medlem Sep 2006 Status: Medlem 995 Innlegg For øyeblikket venter jeg på et signal på GBPUSD, det kan komme i dag, det kan komme om noen dager, jeg vil vente. Siste handel på dette paret var krysset den 24. august. Oppføring var 2.0040. Det ble veldig nært til stoppet mitt, som var under støtte på tiden, da ble prisen endret til fordel for min posisjon og slått 2.0191, og mitt etterfølgende stopp ble aktivert på 2.0141 for 101 pips. Tålmodighet og disiplin, jeg kommer dit Registrert Sep 2006 Status: Medlem 944 Innlegg PeterM, god tråd. Takk for at du deler din erfaring. Jeg er for tiden lang GBPUSD med noen få pips låst inn og vil følge ditt daglige signal og hoppe på kort også, hvis det materialiseres og R: R ser OK ut. Takk igjen og god handel til deg. Ble medlem Aug 2007 Status: Medlem 2 Innlegg Hei jeg er en nybegynner, men jeg har fulgt kryss over metoden, og det har vært en av de mest enkle og mest effektive spørsmålene jeg har. 1) hvordan skulle du definere et varierende marked 2) å være en laggard MA legger du bestillingen på markedet når EMAs krysser hverandre takk gutter Ble medlem Sep 2006 Status: Medlem 781 Innlegg tx for indikatorene banzai og ja PeterM, til tross for hva andre kan si. MA-kryss er en av de enkleste og mest effektive metodene jeg kom over. wrt. varierende markeder, forblir jeg ussalt ut av trøbbel med MTF og trading på daillies eller 4 timer. Ble med i okt 2006 Status: Medlem 24 Innlegg Det tok meg en stund, men nå er jeg en enkelhetskvinne. For de som finner 2 bevegelige gjennomsnitt, devilishly komplisert hvorfor ikke prøv min metode for å bruke bare 1 Jeg bruker nå bare 10ema (5 eller 8 er like bra). Når det skjærer gjennom pris har du et signal. Hvis ema-linjen er flatt, venter jeg på litt skråning, men annet enn det er bare øyeboll og litt lysemønstre. Det er også mindre frustrerende enn å flytte gjennomsnittlige kryss som det er mange muligheter til å komme inn, så jeg bryr meg ikke om jeg savner en. Med et veldig stramt stoppeluft fungerer det veldig bra. Jeg har brukt den fra 1 minutt til 1 time med god avkastning. Lykke til for alle Med tanke på et trekk til Memphis. Et annet bevegelig gjennomsnittsoverskridelsessystem. Å, men dette er veldig morsomt. Dette er et trendhandelssystem som bruker svært rene diagrammer. Hvilken tidsramme (TF) Enhver to TF med et forhold på 1: 4 - 1: 6. for eksempel: Jeg bruker H1 og M15 TFs med et forhold på 1: 4. Men du kan bruke H4 og H1 diagrammer (forhold 1: 4) eller de daglige og H4 diagrammer (forhold 1: 6). du får bildet. Noen, men jeg vil bare bruke GBPUSD, EURUSD eller AUDUSD for illustrative formål. Hvordan bestemmer vi retningen for trenden for våre formål Enkle. Til et quotblankquot-diagram legger du til en 200 EMAclose0 skiftindikator. Se figur 1 nedenfor. Når vi ser fra venstre til høyre på 200 EMA på H1 GBPUSD-diagrammet, er det klart at retningen har gått opp siden rundt 7. oktober, slik at inntil retningen til 200 EMA endres merkbart, vil vi bare ta lange handler, det vil si , bare handler over den hvite 200 EMA-linjen. UPDATE: Jeg finner MA-kryssene jobber veldig bra på motstridshandlinger på lavere TF-er også. bare følg nærmere og ikke nødvendigvis se etter så mange pips som i en trendhandel. La oss se på H1 EURUSD-diagrammet for å praktisere i å bestemme retning. (figur 2 nedenfor) Igjen har retningen gått opp siden ca. 7. oktober. Gå gjennom denne øvelsen på andre par for å få mer praksis i å bestemme retning. (Merk: Hvis du handler fra en høyere TF som et H4-diagram, vil du bruke 200 EMA på den høyere TF for å bestemme retning.) Etterbehandling oppretter handelsdiagrammet. Til det blanke diagrammet med 200 EM A Legg til følgende Glatte MA: --- 3 Glatt MAclose0 skift gull --- 8 GlattedMAclose0 skift lilla Se diagram 3 i neste innlegg Etter at diagrammet er satt opp, må du huske å lagre malmen. SAMMENDRAG AV KVALITETER siter stort bilde for retning kommer fra H1-diagrammet (eller høyere hvis trading annen TF, men drawdown vil være betydelig større jo høyere TF man bruker) Skann etter retning av 3,8 Glatte MA i forhold til ønsket retning. Legg merke til par som setter opp eller trenger senere gjennomgang, for eksempel hvis de nærmer seg 200 EMA. hva vil de gjøre Bounce av 200 og slå, gå gjennom den, eller gå langs den. Det er de eneste valgene. Når 3 krysser 8 på høyere TF. Flytt til lavere TF for oppføring. se etter et sterkt kryss på lavere TF og skriv inn. Jeg overvåker handel på høyere TF. men det er en forhandlerpreferanse. Vedlagte bilder (klikk for å forstørre) Jeg er der med deg Lawgirl. Når du kommer over frykten for å miste og du kan stole på dine egne intensjoner, kan det være enkelt og morsomt å tjene penger på Forex. Heres en liten konvolutt MA cross mal av min egen som jeg bruker hver så ofte. Ingen stearinlys, bare følg den hvite linjen og hold deg på høyre side av trenden. Hvor mye enklere kan det være Hei forexhert, hyggelig å høre om deg, jeg er veldig ny i FF fordi jeg leser, men blir aldri involvert i forumet, men jeg vil fra nå av, siden det er utrolig hvor mye kwnoledge du kan komme deg ut av FF. Jeg leste stairsteps-tråden, ganske fint system men likevel kraftig, kan ikke vente med å markere åpne bare for å prøve det ut på demo selvfølgelig. Jeg tenkte, hva med en 100pips SL på jakt etter en 1000pips fortjeneste Lytter galt lar skype: elchinoazul Dette ser interessant ut. Definitivt være demoing den denne uken. Selv i en konsolideringsfase, hvis du avslutter når 3 og 8 krysser tapene dine, vil det være minimal i forhold til tidspunktene du vinner. I tillegg sparer det på slitasje på ole eyeballs. Det var en stipendiat her som foreslo denne strategien: kvitter med 2 eller 3, og når du treffer 50, selger to og bringer stoppet opp for å bryte jevnt og la tredje runde til 3 og 8 kryss igjen. Det er en god strategi fordi du har eliminert grådighet. og løperen er en frihandel. Det er definitivt en god ide. Bruker du mikrolotter (0,01) eller minilotter (0,1)

No comments:

Post a Comment