Tuesday 14 November 2017

Daglig Forex Trader Blogspot


0 kommentarer Skrevet av Batik Kwijan klokka 4:01 AM EURUSD bearish kanal på 4h chart har blitt brutt til oppsiden. På et annet synspunkt brøt paret også rektanglemønsteret (som spenner fra marked 1.3830 - 1.4125) til oppsiden. Forspenningen er på oppsiden i nærmeste periode. En konsistent bevegelse over 1.4125-området kan utløse ytterligere bullish momentum testing 1.4300 motstandsnivå. Umiddelbar støtte er sett på 1,4100 etterfulgt av 1,4050. CCI i overkjøpt område på 4h diagram, men bevegelse under 100 linjer avvises, noe som tyder på en potensiell bullish momentum fortsettelse. EURUSD Daglige Støtter og Resistanser: S1 1.4025 S2 1.3990 S3 1.3944 R1 1.4106 R2 1.4152 R3 1.4187 GBPUSD fortsatte det8217s bearish momentum på fredag. Paret bunnet på 1,4650 og stengt på 1.4652. Vi har fortsatt bearish priskanal på timeliste. Forspenningen forblir bearish. Bare et brudd på bearish kanal ville være et brudd på dagens bearish scenario. Umiddelbar motstand ses ved 1,4730. En pause over det nivået vil endre forspenningen i nøytralt område. CCI i nøytralt område på timekart. GBPUSD Daglig Støtter og Resistanser: S1 1.4603 S2 1.4553 S3 1.4456 R1 1.4750 R2 1.4847 R3 1.4897 USDJPY didn8217t gjør en betydelig bevegelse på fredag. På timekart kan vi se at etter å ha brutt den hauskanske kanalen, beveger paret seg i et rektangelmønster, som er en konsolidering av den nåværende bullish korttidsutviklingen. Forspenningen forblir på oppsiden. Jeg forventer en breakout til oppsiden av rektangeldannelsen og målrettet mot 91.60 motstandsareal. Umiddelbar støtte er sett på 90,20. USDJPY Daglige Støtter og Resistanser: S1 90.43 S2 90.21 S3 90.06 R1 90.80 R2 90.95 R3 91.17 Etter breakout til downside fra den nedadgående trilleformasjonen på 4h diagram, fortsatte USDCHF it8217s bearish momentum. Forspenningen forblir bearish testing 1.0410 området igjen. Umiddelbar motstand ses ved 1,0687. CCI i oversolgt område både i timevis og 4h diagrammer som tyder på et potensielt mindre oppadrettrykk. USDCHF Daglig Støtter og Resistanser: S1 1.0641 S2 1.0606 S3 1.0543 R1 1.0739 R2 1.0802 R3 1.0837 Ha en fin dag Batik Kwijan Kwijan Adalah Salah satte kampen til Pekalongan i Mana Kami Menjalankan oss. Du kan ikke hente noe som helst, men det er ikke så bra. Untuk distribusinya kami menyankan av Daan Mogot Cengkareng Jakarta Barat. Melalui blog ini kami ingin memperkenalkan CELANA BATIK MURAH produksi kami. Kami mohon maaf apabila bloggen din tidlige meny, kami hanya berharap teman-teman suka dengan celana batik produksi kami. Wassalam Se hele profilen min Bloggarkiv Min blogg ListeForexomtaler Nyheter Risikofriansvarsel: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle dataene våre er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Forhandlingen - Dagbok for en Perth-forexhandler Jeg klarte å skrape litt fortjeneste i september, og økte min konto med 0,44. Kontovekst: 0.44 september har vært veldig stille. Jeg åpner vanligvis 10 handler per måned, men i september åpnet jeg bare syv. Jeg var mer selektiv om handlingene denne måneden, hovedsakelig på grunn av tapet jeg opplevde i løpet av august. Jeg begrenset risikoen til 0,5, opp til maksimalt 1 for noen få handler. Jeg tror at hvis jeg hadde vært mer aggressiv med min risiko, ville jeg nok ha vokst kontoen min med 1 for måneden. Det er prisen du betaler for å være konservativ. Jeg nådde også min 100. handelsmilestone denne måneden. Et øyeblikksbilde av min trading konto er under (klikk for å forstørre): Min profittfaktor er for tiden 1,31, som er på nivå med mine backtests. Ive viet september til å undersøke varierende markeder, med begrenset suksess. Ive utviklet et utvalg breakout system, selv om jeg ikke er 100 fornøyd med det. Dette er en backtest egenkapitalkurve fra 239 eksempler handler, fra 2012 til 2016: Min største bekymring er hvor klumpete mine vinner er. Id foretrekker å se en jevnere fordeling av gevinster og tap. Jeg fortsetter undersøkelsen i oktober. NESTE MÅNED Min nåværende drawdown er fortsatt over 5, så jeg holder min risiko for 1 per handel i oktober. Når min drawdown faller under 5, kan jeg rampe opp risikoen min til 1,5-2.

No comments:

Post a Comment